Koronavírus: Ochrana našich klientov a zamestnancov má najvyššiu prioritu.
Aktuálna situácia nás stavia pred veľké výzvy. Spoločne môžeme výrazne prispieť k spomaleniu šírenia pandémie korona.
Vybavujte Vaše bežné bankové operácie online!
Aby sme obmedzili zbytočné sociálne kontakty, pre vybavovanie bežných bankových operácií použite prosím Klientsky portál Oberbank a mobilnú aplikáciu Oberbank App. Vďaka nim nie ste závislí na otváracích časoch filiálok a ušetríte čas strávený čakaním na filiálkach.
- Realizujte prevody
- Využívajte trvalé príkazy
Z hygienických dôvodov Vám odporúčame nepoužívať hotovosť a namiesto nej využívať alternatívne platobné metódy (platobné karty).
Naše filiálky sú pre Vás naďalej otvorené!
Zdravie našich klientov a zamestnancov je pre nás dôležité, preto dodržujeme nasledujúce bezpečnostné opatrenia:
- Dodržujeme bezpečnostný odstup min. 2 meter.
- Upustili sme od podávania rúk.
- Naši zamestnanci si umývajú ruky viackrát denne.
- Okrem toho čistíme naše filiálky ešte častejšie.
Zavolajte nám: Zamestnanci našich filiálok sú pre Vás k dispozícii počas otváracích hodín. Tešíme sa na Váš telefonát!
KLIENTSKE KONTAKTNÉ
E-MAILOVÉ ADRESY A TEL. ČISLA
Bratislava |
bl@oberbank.sk |
Košice | +421 55 6115025 kc@oberbank.sk |
Nitra |
ni@oberbank.sk |
Žilina |
Klientsky portál Oberbank
Zrealizujte Vaše transakcie niekoľkými kliknutiami, spravujte Vaše účty, karty, účty cenných papierov a ďalšie produkty na jednom mieste a buďte v kontakte s Vašou poradkyňou či poradcom.