eBanking
Naše internetové riešenie pre vybavovanie platobného styku pre privátnych klientov aj pre firmy. Je jedno, kde sa práve nachádzate, rýchlo a pohodlne získate aktuálne informácie o Vašom účte.
Výhody
- Jednoduché používanie
- Celosvetovo dosiahnuteľný
- K dispozícii 24 hodín
- K dispozícii aj v nemeckej a anglickej jazykovej verzii (http://banking.oberbank.de)
- Prístup do eBanking-u obsahuje aj mobilný internet s ponukou aplikácie Oberbank App
Podľa toho, ako intenzívne chcete využívať eBanking, máte možnosť voľby varianty private alebo business.
- Finančný status - prehľad o účtoch
- Informácie o priebežných obratoch počas dňa
- Prehľady obratov a ich vyhľadávanie
- Výpisy na dennej báze
- SEPA platobné príkazy na úhradu
- Cezhraničné platobné príkazy na úhradu
- Prevody na vlastné účty
- Termínované príkazy (až 28 dní vopred)
- Zadanie trvalého (periodického) príkazu na úhradu
- Zadanie jednotlivých aj hromadných platobných príkazov na úhradu
- Urgentné platobné príkaz na úhradu
- Správa predlôh príkazov (uloženie, zmena alebo vymazanie)
- Prehľad stavu príkazov
- Správa údajov príkazcu a príjemcu
- Autorizácia prostredníctvom xTAN
- Sprístupnenie právne platného PDF-výpisu (digitálne podpísaného) na požiadanie klienta
eBanking business ponúka okrem funkcií eBanking private navyše aj
- Import údajov platobného príkazu vo formáte XML resp. SKA
- Export výpisov z účtu vo formáte MT940 / CAMT53
- Zadanie platobných príkazov na SEPA inkaso
- Spoločný podpis
Technické predpoklady
PC s pripojením na internet (Odporúča sa: MS Explorer od verzie 8, 9 alebo Firefox 10, Windows XP, Vista alebo Windows 7).
Krajiny / Jazyky
Slovensko / slovenčina, nemčina a angličtina
Nemecko / nemčina a angličtina
Česko / čeština, nemčina a angličtina
Maďarsko / maďarčina, nemčina a angličtina
Realizácia cezhraničného platobného styku
Oberbank AG pobočka zahraničnej banky v Slovenskej republike vykonáva cezhraničné prevody (prevody v cudzej mene, prevody mimo SEPA priestoru) počas pracovných dní v SR, okrem dní pracovného pokoja platných v Rakúskej republike.
Prehľad termínov, v ktorých Oberbank AG vykonáva cezhraničný platobný styk v obmedzenom rozsahu, je zverejnený tu.
Zoznam voľných dní v Rakúsku v roku 2019
Zoznam voľných dní v Rakúsku, počas ktorých Oberbank AG pobočka zahraničnej banky v Slovenskej republike vykonáva cezhraničný platobný styk v obmedzenom rozsahu:
30. máj
10. jún
20. jún
15. august
26. október
FAQ
Ako dlho trvá zriadenie eBanking účtu?
Približne 5 pracovných dní.
Aký dlhý čas sa archivujú výpisu z účtu?
K dispozícii sú výpisy z účtu maximálne 12 mesiacov spätne.
Aký je termín zaúčtovania zrealizovaných prevodných príkazov?
Tuzemské prevody ako aj zrýchlené prevody sú zúčtované v deň zadania, v prípade, že prevod sa uskutočnil najneskôr do 16.30 hod.
Cezhraničné prevody v cudzej mene sa zúčtuju v deň prevodu v prípade, že prevod sa uskutočnil do 11.15 hod. a v EUR do 15.15 hod.
Musím zadávať účastnícke číslo a PIN pri každom prihlásení?
Áno. Ide o identifikačné znaky, ktorými sa preukazujete bankovému serveru. Z bezpečnostných dôvodov neodporúčame ukladať kódy do pamäte harddisku.
Postup pri zablokovaní (zablokovali ste sa zadaním 3 nesprávnych PIN / xTAN čísel)
Kontaktujte pobočku, ktorá vedie Váš účet -> poradca po preverení Vašej identity oznámi Vaše zablokovanie prostredníctvom emailu na adresu (EBSupport_sk@oberbank.sk).
Kontaktujete telefonicky priamo Electronic Banking Team -> legitimujete sa prostredníctvom neformálneho listu s Vašim podpisom a zadaním čísla účtu a účastníckeho ID prostredníctvom faxu.
Ktoré poplatky sa týkajú eBankingu?
mesačný servisný poplatok pre balík business služieb (EUR 3,-)
poplatky za jednotlivé transakcie podľa sadzobníka poplatkov
odblokovanie: v súčasnosti bez poplatkov
Podpora Electronic Banking
V prípade otázok a pripomienok sú Vám k dispozícii pracovníci z podpory Electronic Banking od pondelka do piatku počas otváracích hodín pobočiek.
+421 (0) 2 5810 6888
+421 (0) 2 5810 6819
EBSupport_SK@oberbank.sk