Oberbank Security App

Oberbank Security App je nový bezpečný spôsob autorizácie na potvrdzovanie transakcií v Klientskom portáli Oberbank (Internetbanking) alebo v Oberbank App.

 

  • Bezpečne a jednoducho
  • Bez zadávania TAN-kódu
  • Viac informácií pri schvaľovaní príkazov

 

Návod na inštaláciu Security App
Security App – Platobný príkaz

Oberbank Security App

Vaše výhody

S aplikáciou Oberbank Security App autorizujete príkazy komfortnejšie a bezpečnejšie. Zadaný príkaz jednoducho potvrdíte v Oberbank Security App. Po úspešnej autorizácii prostredníctvom Oberbank Security App bude príkaz ďalej spracovaný.

 

Žiadne kódy TAN

Manuálne zadávanie kódov TAN už nie je potrebné. Tým pádom už nemôže dochádzať k oneskorenému doručovaniu SMS.

Viac informácií pri autorizácii

Pri autorizácii príkazov v Security App obdržíte obsiahle informácie o platbe. Viete tak ešte podrobnejšie, čo autorizujete. Jeden používateľ, viacero zariadení

Jeden používateľ, viacero zariadení

Security App môžete využívať na viacerých smartfónoch / tabletoch a byť tak flexibilnejší pri autorizácii.

Viacero používateľov, jedna aplikácia

Aplikáciu Security App môžu využívať viacerí používatelia. Každý používateľ si vie definovať odlišný prístupový PIN.

Predpoklady

Aby ste mohli používať Oberbank Security App, potrebujete mať prístup do internetbankingu Oberbank a zriadený účet v Oberbank.

Ešte nemáte účet v Oberbank? Dohodnite si hneď termín stretnutia v najbližšej pobočke!

Android App

 

Smartfón s operačným sytémom Android (min. 5.0)

Stiahnuť

IOS App

 

Smartfón s operačným sytémom IOS (min. 9.3)

Stiahnuť

PC verzia pre Windows

 

od verzie Windows 7, 32 a 64 Bit

Stiahnuť

PC verzia pre MacOS

 

od verzie MacOS 10.11 do 10.14

Stiahnuť

Aká bezpečná je Security App?

  • Security App je zabezpečená voľne voliteľným kódom
    PIN. (faktor znalosti)
     
  • Security App je vo Vašom smartfóne/tablete spojená prostredníctvom rozličných
    údajov o zariadení a Vašim používateľským číslom. (faktor vlastníctva)


Tieto 2 vzájomne nezávislé komponenty tvoria spolu 2-faktorovú autentifikáciu v zmysle zákonných požiadaviek PSD2 (Payments Service Directive 2), RTS (Regulatory Technical Standards) a SCA (Strong Customer Authentication).

 

Aká bezpečná je Security App?

Často kladené otázky

S akým koncovým zariadením a operačným systémom môžem používať Oberbank Security App?

Oberbank Security App bola optimalizovaná pre smartfóny/tablety. Aplikáciu môžete používať s nasledovnými operačnými systémami:
iOS - od verzie 9.3
Android - od verzie 5.0

Akú verziu iOS alebo Android máte nainštalovanú vo Vašom smartfóne/tablete si môžete zistiť v nastaveniach zariadenia.

 

Musím byť klientom, aby som mohol používať aplikáciu?

Oberbank Security App je v zásade určená klientom, ktorí používajú internetbanking Oberbank a chcú autorizovať transakcie.

 

Načo vyžaduje Oberbank Security App prístup na telefón?

Oberbank Security App vyžaduje pri aktivácii informácie zo stavu telefónu, aby sa vedela spojiť s používateľom internetbankingu Oberbank."

 

Chcete používať nový smartfón/tablet pre autorizačnú metódu Oberbank Security App, máte ale ešte staré zariadenie?

Stahnite si aplikáciu Oberbank Security App z App Store (IOS/Android) na Vaše „nové“ zariadenie a aktivujte ju SKÔR, NEŽ zlikvidujete „staré“ zariadenie.
 
PRED zmenou smartfónu:

  • V Klientskom portáli Oberbank v časti „Nastavenia“ pridajte nové zariadenie do Vášho zoznamu zariadení. Zadajte k nemu označenie zariadenia a potvrďte aktiváciu nového zariadenia Vaším „starým zariadením“.
     
  • Novým zariadením"" naskenujte QR kód pre aktiváciu. Teraz je Vaše „nové“ zariadenie pripojené v zozname zariadení a môžete v „Nastaveniach“ Vaše „staré“ zariadenie odstrániť.

 

Alternatívne si môžete nový aktivačný kód vyžiadať aj cez Oberbank Internetbanking Hotline.

Oberbank Internetbanking Hotline je dostupný v pracovných dňoch pondelok - štvrtok od 08:00 do 16:30 hod., v piatok od 8:00 - 15:00 hod. na čísle +421 2 5810 6888.

 

Stratili ste Váš smartfón/tablet alebo Vám ho ukradli?

  • Ak ste mali pre Security App aktivované len jedno zariadenie, obdržíte nový aktivačný kód cez Oberbank Internetbanking Hotline. Tento je dostupný v pracovných dňoch pondelok - štvrtok od 08:00 do 16:30 hod., v piatok od 8:00 - 15:00 hod. na čísle +421 2 5810 6888.

    Po obdržaní aktivačného kódu si môžete manuálne vytvoriť Vášho používateľa v  Oberbank Security App.

    Akonáhle sa Vám zjaví skener QR kódu, kliknite na ikonu „manuálne“ a zadajte Vaše číslo používateľa vrátane aktivačného kódu.

    Následne zadajte ešte Vaše osobné heslo a prípadne si aktivujte aj odtlačok prsta.

    Spojenie na Vaše „staré“ zariadenie musíte následne manuálne vymazať v „Nastaveniach“ v Klientskom portáli Oberbank alebo Oberbank App.

 

  • V prípade, ak ste mali pre Security App aktivované viaceré zariadenia a aspoň jedno z nich ešte vlastníte, môžete si zriadenie nového zariadenia urobiť sami.

    Vstúpte do Klientskeho portálu Oberbank do časti „Nastavenia“ a pripojte nové zariadenie do zoznamu zariadení. Zadajte k nemu označenie zariadenia a potvrďte aktiváciu nového zariadenia Vaším „starým zariadením“.

     ""Novým zariadením"" naskenujte QR kód pre aktiváciu. Teraz je Vaše „nové“ zariadenie pripojené v zozname zariadení a môžete v nastaveniach Vaše „stratené/ukradnuté“ zariadenie odstrániť.

    Alternatívne si môžete nový aktivačný kód vyžiadať aj cez Oberbank Internetbanking Hotline.
    Oberbank Internetbanking Hotline je dostupný v pracovných dňoch pondelok - štvrtok od 08:00 do 16:30 hod., v piatok od 8:00 - 15:00 hod. na čísle +421 2 5810 6888.

 

 

Môže byť jeden používateľ použitý na viacerých smartfónoch / tabletoch?

Áno, Security App si môžete aktivovať aj na viacerých koncových zariadenich (smartfón, tablet).

 

Vstúpte do klientskeho portálu Oberbank do časti „Nastavenia“ a pripojte nové zariadenie do zoznamu zariadení.

 

Zadajte k nemu označenie zariadenia a potvrďte aktiváciu nového zariadenia Vaším „existujúcim zariadením“.

 

""Novým zariadením"" naskenujte QR kód pre aktiváciu. Teraz je Vaše „nové“ zariadenie pripojené v zozname zariadení.

 

Alternatívne si môžete „nové“ zariadenie pripojiť aj cez oblasť nastavenia v Oberbank App.

 

Môžu byť v jednej Security App spravovaní viacerí používatelia?

V jednej aplikácii Oberbank Security App môžu byť registrovaní rôzni používatelia internetbankingu. Tieto prístupy sú vždy chránené vlastným PIN kódom. Každý používateľ musí mať ešte vo svojom internetbankingu aktivovanú autorizačnú metódu Security App.

 

Pre založenie nového používateľa v Security App, zvoľte menu „Pridať číslo používateľa“ a postupujte podľa návodu.

 

Čo musím urobiť, keď som zabudol svoj prístupový PIN kód pre Oberbank Security App?

V prípade, že ste zabudli svoj prístupový kód pre do Security App, pre reaktiváciu Vášho používateľa kontaktujte Oberbank Internetbanking Hotline  v pracovných dňoch pondelok - štvrtok od 08:00 do 16:30 hod., v piatok od 8:00 - 15:00 hod. na čísle +421 2 5810 6888.

 

Security App Support

V prípade otázok a pripomienok sú Vám k dispozícii od pondelka do piatku od 08:00 do 17:00 (piatok do 15:00) spolupracovníci z podpory Security App.

 

+421 (0) 2 5810 6888