Tak isto je vaše Internetbanking v Oberbank!
Bezpečnosť internetu a obzvlášť Online-Bankingu je pre Oberbank najvyššiou prioritou.
Pre Vašu bezpečnosť používa Oberbank kódovací systém 128-bit-SSL (secure socket layer).
Ako rozpoznáte bezpečné spojenie s internetom
- Úplná eBanking adresa je https://banking.oberbank.sk/smartoffice/sk/logon.htm
- V prípade, že zobrazená adresa sa od horeuvedenej adresy odlišuje, kontaktujte prosím Electronic Banking Support telefonicky na čísle +421 2 581068 88 alebo prostredníctvom e-mailu: EBSupport_sk@oberbank.sk
- https: pričom „s“ predstavuje bezpečné spojenie cez SSL(128-Bit)
- Ikonka zobrazujúca zámok na lište okna prehliadača indikuje bezpečné pripojenie na náš server
- E-Banking certifikát Oberbank môžete preveriť dvojitým kliknutím na ikonu zámku. Porovnajte zobrazený certifikát s detailnými informáciami Oberbank
Viac informácií
Spustenie Oberbank eBanking
Na úvodnú stránku Oberbank eBankingu sa dostane cez Oberbank Homepage alebo priamo prostredníctvom linku http://banking.oberbank.sk
Zadaním dvoch odlišných identifikačných znakov (klientske číslo a osobné identifikačné číslo (PIN)) sa preukážete pri prihlasovaní ako klient Oberbank. Oba znaky musia byť zadané pri každom prihlásení!
Autorizácia
Pre podpisovanie (autorizáciu) jednotlivých príkazov ponúka Oberbank nasledovný postup:
- xTAN
xTAN (extended TAN) je autorizačný postup pre všetkých klientov, ktorí vlastnia mobilný telefón. Prostredníctvom SMS (Short Message Service) obdržíte xTAN , ktorý je platný len pre danú transakciu. Keďže v SMS uvádzame aj transakčné dáta, môžete si hneď overiť ich správnosť.
Odhlásenie z eBankingu Oberbank
Na okamžité a správne ukončenie práce v eBankingu je potrebné vždy kliknúť na „Odhlásenie“. V prípade, že v čase, keď ste prihlásený do eBankingu, neprebieha počas 15 minút žiadna aktivita (kliknutie na výber z menu), spojenie sa pri najbližšom kliknutí z bezpečnostných dôvodov automaticky preruší!
Zablokovanie eBankingu Oberbank
Po zadaní 3 nesprávnych PIN alebo xTAN čísel sa pre Vašu ochranu automaticky zablokuje prístup do Oberbank eBankingu. Za účelom odstránenia rôznych zablokovaní sa obráťte na Vášho poradcu alebo nás kontaktujte prostredníctvom Electronic Banking Support.
Podpora Electronic Banking
V prípade otázok a pripomienok sú Vám k dispozícii pracovníci z podpory Electronic Banking od pondelka do piatku počas otváracích hodín pobočiek.
+421 (0) 2 5810 6888
+421 (0) 2 5810 6819
EBSupport_SK@oberbank.sk